Viltspår all by my self (men med opala så klart..)

La ett kort spår, ganska lite för kort märkte jag när jag hade med mig ops, men nu vet jag efter att ha pratat med vår lärare Anette att det inte spelar någon roll ifall det är lite gupp och lite snö, huvudsaken det är ganska rakt, så det låter ju helt perfa! Tror jag ska försöka spåra varannan dag nu. Både jag och Opala tycker det är så roligt!

Idag la jag ett spår på ungefär 100 meter i en liten kurva till höger, hon hittade starten jätte snabbt och efter ungefär halva spåret så försvann hon till vänster en ganska bra bit, men tillslut hittade hon spåret igen och då gick det undan! Sen hittade hon klöven och vart stolt som en tupp som vanligt! Jag lät henne bära klöven hem på gården, OM jag hade en stolt vovve från solens till Söndagsvägen? Ohja , duktiga vovve!

Imorgonbitti tänkte jag bege mig ut på Ön och hoppa lite hinder tänkte jag, här ska miljötränas OCH träna hinder! Hejja oss, vi ska bli bra, tillslut. Grejen är den att hon är jätte duktig på hindrena och lär sig jätte snabbt och tycker det är SJUKT roligt, men hon hittar på lite bus däremellan, pluttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0