viltspår on påskafton

Idag har jag lagt ett spår på ca 150 meter, hon spårade riktigt bra idag, endast en gång som hon kom av sig, men nu hittade hon igen spåret riktigt fort faktiskt, inte alls lika stor sväng från spåret. Stolt hund fick bära hem klöven igen och stolt matte sitter nu vid tangentbordet och skriver.

Ikväll är det partay och grillning hos Emelie på Haga, jag ser mycket fram emot denna kväll, frågan är bara vilka kläder man ska ha på sig, ska iaf platta håret hade jag tänkt.

Nu blir det nog dusch tror jag bestämt, sen tar jag cykeln ned till Emelie på haga, hejja. Det blir nog Adele i högtalarna på min lilla cykeltur. Var sover fröken Ö inatt? jo på Liljansberget.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0