TorsDAG

Idag är det torsdag, jag har lurvtott ett och två här och för stunden ligger samtliga tre vovvar och sover som stockar, vi var på en timmes promenad efter att ha sovit en stund på morgonen, det var hemskt mysigt men hemskt snöigt. så nu har jag gjort en matpaj och duschat. Sen har jag fixat mitt CSN inför mina nya planer nu i vår, hejja mig! Ska läsa upp Naturkunskap B till MVG och Psykologi A till MVG och läsa Biologi B. Nu ni, nu är det på gång!
Sen göra högskoleprovet i vad är det, april va?

Pratade som sagt med Bosse vår klasslärare kan man väl säga igår, och han tyckte det var tråkigt att jag skulle sluta, för han ansåg att jag är "vår stjärna". Det tycker jag var gulligt sagt!

Men som jag sa igår, beslutet jag tagit känns så otroligt bra. Jag är så taggad för allt detta, och är det så att jag inte kommer in i höst får jag väl hitta på nå annat spännande! Men jag ska göra allt jag kan för att komma in. Skara nästa! (två timmar från Jossan och David i Götet, kommer jag och Ops vålgästa dem några gånger eller?) Ja.

men om några få timmar åker vi till Fjällen, Anette, jag och vovvarna! Kommer bli balsam för själen!

JUST det, fick ju min klicker igår, så igår började det tränas, kan då säga att Ops förstod hemst fort vad som gällde med klickern! Hon är ju så fin min flicka! Nej nu ska jag göra mig lite lunch, hemskt sugen på pajen, men den kan jag ju inte äta heller..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0