22 januari, Julias dag

Haha Linnsan, jag skrev faktiskt inlägget INNAN jag tittat in din blaffa! But I like it!

Idag står det på schemat att fira älskade systeryster som fyller 19år idag, Opala gillade att starta dagen med prasslande papper och en liten tårtbit! Igår fick vovsegull duscha, så nu luktar hon schampoo och inte löptik! mjuk är hon också! Nu busar hon för stunden med pappa som gick ned i jordkällaren. konstigt ställe tycker Opala.

Igår fick hon en egen facebook, NIRD LINN. But I like it, och det är på skämt mina vänner..!

ska nog ta mig en promenad ner på stan idag med mor och vovve, det blir awesome! och imorgon blir det att hänga med Anette, monstrena och sen bio på kvällen. undrar vad vi ska nöta in för träningsgrejer imorgon. Kanske lite linförande och platsande? och ett bättre ligg.. men det blir ju så kallt om hennes lilla mage!

Shit ikväll ska jag jobba från halv nio, och på torgetsidan.. aja. fler timmar!

Kommentarer
Postat av: linn

" och ett bättre ligg.. "

kan misstolkas..

2011-01-22 @ 19:59:48
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: yolia

Ops gillade tårtan, jag frågade, hon sa ja.

2011-01-24 @ 12:36:35
URL: http://generalskillnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0