batmanplåster

Jag har batmanplåster på mitt finger, det är lite smått barnsligt men samtidigt sjukt najs. det gör iaf inte ont i min lilla självspricka där..

Opala var en duktig tjej på vår promenix idag, och allmänt nöjd med livet, jag längtar till hennes höglöp är över. För då är hela löpen över för denna gång! men jag tror det börjar gå åt rätt håll!

sjukt roligt moment i skolan nu iaf, hur språket påverkar oss kan man nog säga. Blir najs.

Nu orkar jag inte skiva nå mera, ska dricka lite vaniljte och helst lägga mig någon stans tror jag, kanske under ett täcke? hm.

Förresten, konstiga människor det finns på denna värld, man kanske ska börja starta en kommunikationskurs för de med dålig kommunikation? Hm, vad tror du Evelina, ska vi starta en sådan?

Kommentarer
Postat av: E

Haha, jatack. Eller så undviker vi dom så gott det går (;

2011-01-20 @ 18:04:52
URL: http://viktoriaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0