Nejnu

Efter ett fint samtal med Evelina Harr, min underbara vän så är det nu dags för nya tag! Solen har varit helt underbar idag och efter en timmes promenad i den så kändes allting så mycket bättre! Ikväll ska jag och Opala tävlingslydnadsträna, med en massa nya hundar också. det kommer helt klart vara givande!

På promenaden idag tränade vi lite fotläge och inkallning, vet du vad Anette? Hon HOPPADE in i fotläget vid inkallningen två gånger, hon är så DUKTIG! (Ja jag är världens töntigaste när det gäller min hund I know, men jag kan inte låta bli..)

Imorgon blir det stora förändringar  på mig kan jag lova, bilder kommer imorgon. Jag tänker inte skvallra om vad det är jag ska göra, men jag känner på mig att det kommer bli najs!

Väntar fortfarande spänt på telefonsamtal från polisen om jag får komma på intervju eller ej. Håll tummarna mina vänner.

Nej nu ska jag åter gå till TVtittandet, och kanske sova en stund under täcket? hm.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0