rubrik

Johanna, jag ska på testerna inför ordningsvaktutbildningen som är i mars! Spännande va! Första momentet avklarat (som är att ens bli kallad till testerna) så på torsdag gäller det! APA att jag blivit förkyld IGEN, nu får väl ändå min kära kropp ge sig.. ? eller?

sjukt less.

Igår var en rolig ridlektion, för det första var Sofia med mig till stallet, hon är mysig min vän. Jag och syster såg förresten en sjukt bra film igår, The Social Network, den var mycket bra. Tillbaka till ridningen, var först och välja, så jag valde Chelsea, vi sprang och tog in vår ridlärares häst, hon var mycket söt, liten, brun med bläs.
Ridlektionen gick förvånandsvärt bra, Chelsea gick faktiskt i princip och bar sig själv, galoppen var fortfarande lite hoppig, men hon skötte sig jätte fint i skritten och traven! Synd att lektionerna går så fort bara.. poff så är det dags att skritta av.. jag gillar vår nya ridlärare iaf, och det känns bra. Men, jag saknar Ida.

Idag har jag lektion 1515-17, vad är det för tider? as knas. Så nu sitter jag och äter mackor med skinka på och dricker te, sen blire ut i snön och promenixa med Opala, (Som i sin tur var hemskt billig igårkväll.. hua så arg jag var, hon drog till Johans gård och till Anders och Cecilias gård..) Drygt när dom är i höglöp.. sjukt mycket hormoner för nu har hon börjat ligga och gnälla inomhus.. sjukt drygt, men snart är det över!

vi hörs sen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0