SöndagsLinn

Idag är det söndag, och igår var det lördag. (logiskt nog)

Fredagkvällen blev både bra och dålig, så jag lämnar det så. Men en sak är iaf säker, jag älskar att umgås med Evelina harr, hon är så sjukt underbar. Lätt en av de bättre på denna jord. så nu var det sagt. Puss

Söndagen klev jag upp halv nio och jag och mamma drack kaffe tillsammans och sen begav vi oss tillsammans med vovsegull mot Lycksele, i Lycksele var det 30 grader kallt.. Så vi köpte ett täcke åt Opala och ett tikskydd som hon kunde ha hemma hos farmor, sen lite godis också, förövrigt kan min älskade flicka high five, tass, ligg ned på stidan, sittande fot och visa var godisen finns i handen mha av att lägga dit tassen och "öppna" handen. Hon är duktig, och ja, godis är nog bästa metoden att lära dom trick.. men endast trick , aldrig annars! Ute använder jag mig av en tennisboll för att lära henne saker. Hon är så fin min brutta. Vi hälsade även på hos farmor, Anna, Britten och så klart på BB hos Sara och Pasi och lille Noa, han är hemskt söt och väldigt liten! Shit, tänk att man varit så där liten.. Var till Tuvträsk och sökte min skoteroverall men den kunde ikke finnas, så dom får skicka hit den med Andreas eller nått sådant, för jag behöver den, vi åker ju snart till fjällen, jag och Anette och busvovvarna! JIPPI. Kommer bli awesome!

På kvällen igår lovade jag att jag skulle hämta systeryster när hon slutade jobba, men det slutade med att jag körde bilen till stan och gick ut med bästa Frida och hennes Emelie och Emelie, jag måste faktiskt säga det att jag har sjukt roligt med dessa brudar! Oh vad vi dansade, drack och minglade! Blev en toppenkväll igår, behövde det efter fredagens mindre skojsiga avslut! Men det är myspys att busa med grabbarna i dörren och dricka lite alkohol! :) Började kvällen med en kaffe Karlsson som jag introducerade Emelie till! tjoho så gott. Men det finns många retards ute också kan jag lova, hua. tur man är rapp i käften.


Idag blev jag väckt av en supermysig vovsegull så vi klev upp, käkade frukost, såg lite på "Emma" och sen gick vi en tur efter Gärsjöbäck, pratade med Anette i telefon och körde Opala med pulkan, hon är så duktig hon, så nu är det klart och betalt med inkörning av pulka! hon är nöjd, jag är nöjd.

Nej nu blire knaperstekt bacon med spagetti, min nya favorit lunch, kanske tom lägger i lite creme fraise idag..?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0