Träningssöndag

Idag har jag och Opala tränat inför tävlingslydnads grejerna, det var hemskt svårt men intressant! Tur man har en egen personlig tränare! Fanns mycket man behövde träna själv, men Ops skötte sig sååå fint! Har nött in "fot". och busat en massa! Hon är trött nu, och det förstår man! Spirreman har också skött sig riktigt bra idag. Opala har förresten även fått träna lite med Anette, duktiga flickan! Men nu är matte Linn trött också...

Inatt på jobbet var det fylla och konstiga människor ute, så jag var helt slut när jag kom hem kan jag lova.. men det var hemskt trevligt att träffa Emelie och Frida, mysflickorna!

Ikväll ska jag och Anette på bio, det kommer bli mys! Vi ska se "Love and other drugs".


Film på mig och Opalas träning kommer sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0