träningsvärk?

Trodde att min kropp skulle strejka idag när jag skulle kliva upp men det var inte alls nå farligt.. shit, jag är nog mer vältränad än jag själv tror.. jag ska vara lite mer tydlig med tiden igår, tiden vi skulle springa på var max 12 min. så jag gjorde det bra på 9:34. (Polis tiderna är max 10 min)

Idag kommer fina söta Emelie hit efter hon slutat skolan, då ska jag och Ops visa Ersmarks fina skoterleder tänkte jag. Synd bara på vädret idag.. men det kanske är lite varmare då? hm. kändes så när jag kissade Opala på morgonen iaf.

Shit vad jag nyser, HELA tiden.. dummadumma förkylning, blir att gå förbi apoteket idag och köpa något som kan lugna min stackars näsa..

Nu blir det te och mackor till frukost, funderar på att baka innan Emelie kommer också, men vi får se hur det blir med det.. tanken är iaf god!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0